اصلا لازم نیست جناب اوباما ویا آن کاخ نشین الیزه به خودشان زحمت زیادی بدهند و به زور توی نیروگاه بوشهر و سایت نطنز سرک بکشند تا عِرض خود برده و گاهی زحمت ما را بدارند!فقط کافی است به دوستان خود در تهران وحتی دیگر شهرهای بزرگ ایران یک دوربین ساده بدهند تا بفهمند در ایران براحتی در روز روشن سلاح کشتار جمعی آن هم در خیابان و جلوی  خلق الله دست به دست می شود!

سلاحی که من از آن حرف می زنم اصلا تمایلی به مخفی شدن ندارد و تمام هم وغمش اینست که همه، حتی بازرسان آژانس هم او را تمام قد نگاه کنند و کیف ببرند.این سلاح مخرب را می توان حتی در مرکزی ترین خیابان های قم ومشهد که به عنوان پناهگاه های معنوی ایرانیان معرفی می شود نیز به راحتی یافت.برای زیارت این سلاح ها  شاید در برخی موارد نیاز به عینک های دقیق باشد ولی مطمئن باشید نیازی به ماسک و مجوز سازمان انرژی اتمی و وزارت کشور و این جور حرف ها نیست.محدودیتی هم ندارد . به وفور یافت می شود و در هر سوراخ سمبه ای نوعی کوچک وبزرگی از آن را می توان مشاهده کرد. در خیابان های تهران تابلوی (استعمال دخانیات ممنوع است) را براحتی می توانی پیدا کنی ولی انگار هیچ احد الناسی به این موجودات کشنده توجهی ندارد.

سلاح هائی در قد وقامتی بلند ، رعنا و گاه زیبا، دکوراسیونی از جدیدترین مواد آرایشی،کیمیاگرانی که گاه سنگ پای قزوین را تبدیل به هلوی ناب شمال کرده اند!! هر چه روسری عقب تر کشنده تر وخطرناک تر، حداقلش اینست که کمتر از بمب های خوشه ای نیستند.صورتش دلی را می برد و گفت وشنودش حیائی را سرمی برد و مثله می کند.مانکن های ایرانی رکورد دار تراکم مواد شیمیایی در چند سانتیمتر صورتشان هستند.مخلوطی از رنگ های جور واجور که تشخیص حقیقت وخلق وخوی واقعی افراد را بسیار سخت می کند.نمی دانید رانندگی در کلان شهرهای ایران چقدر هنرمندی می خواهد.یک چشمت باید به خیابان وسواره رو باشد و یک چشم هم دائم پیاده رو را رصد می کند تا از این سلاح ها بی بهره نباشد.

سلاح های کشتار جمعی در خیابان های ایران سالهاست قربانی می گیرد .هر بار به نحوی و گونه ای.این سلاح ها به خانه ها کاری ندارند بلکه خانواده ها را هدف قرار می دهند .با کوتاهی لباسشان عمرها را کوتاه می کنند.امید به دلبران خانه دار را قطع می کنند،بی انصافی ها را متورم  و فربه می کنند  و صد البته شرم وحیا را مستاجر کتاب ها کرده و اخلاق صادق را غریبانه به ربذه تبعید می نمایند.

آقای بانکی مون،پرزندنت اوباما و آقای سارکوزی... کجا را می گردید؟ سلاح های کشتار جمعی  را به راحتی می توانید در خیابان های ایران و با کمترین زحمت پیدا کنید!!!

عکس وتصویر این سلاح ها هم در اینترنت پر است!  زحمتش با خودتان




برچسب ها : حجاب