بقول شیخ اصلاحات تو این چند روزه ننجون من هم از تهدید اتمی باراک اوباما بر علیه ایران باخبر شده است .وصد البته از پاسخ دندان شکن دکتر احمدی نژاد که خلاصه اش اینست :بچه،برو باباتو بیار! .اما جدای از این بوکس بازی های  دیپلماتیک چه چیز در ایران اینفدر یانکی ها را ترسانده است ؟آیا کمی خنده دار نیست که فکر کنیم این همه سروصدای صاحب عزا بخاطر چند عدد کیک زرد است ؟آیا آنها فقط از نیروگاه جدید هسته ای قم می ترسند ویا اینکه  به قول اهل دل وجگر! زیر این شلوارها ،زیر شلوارهائی نهفته است؟  

(یاید از ایدئوژی قم ترسید نه از نیروگاه هسته ای قم)این جمله یکی از تیترهای روزنامه شرق الاوسط در چند هفته گذشته بود.درست به خال زده بود.آنچه همسایگان هزار کیلومتری ما را وحشت زده کرده است سبز شدن ناگهانی چند ساختمان در نقشه های ماهواره ای نبود بلکه قضیه بیخ دار تر از این حرف هاست .

ایدئولوژی قم سالهاست در پی نهادینه کردن ندای توحید در تمام ساحت های انسانی است .انقلاب 57 زائیده این تفکر بود که سعی داشت که دین را از کنج مسجدها وغر بت رساله ها به چها راه اجتماع برساند.در این نماز فکری، تکبیر الاحرام در فیضیه قم گفته شد اما صدای حمد وسوره اش در لابراتوارها وآزمایشگاهها ومحافل علمی به گوش رسید .ایدئولوژی فم با در اختیار  داشتن دست مایه های شیعی به فکر حضور حداکثری معنویت در تمام عرصه های بشری است .اگر روزی فشار ظالمان حوزه هزار ساله نجف را کم فروغ کرد وچند حوزه پیرامونی جهان تشیع همچون سامرا واصفهان را از رونق سابق انداخت اما در مقابل، نیروگاه فکری قم از این پارازیت ها جان سالم به در برده است  و پژواک ندای آن   هر روز رساتر خواهد شد آنچنان که طبق احادیث در آخرالزمان عروس خانم ها هم در حجله ها از آن بی بهره نخواهند شد .ایدئولوژی قم در این راه لاله های سرخ گونی را تقدیم کرد .از طلبه تازه وارد گرفته تا مجتهد مسلم ،از کنار حوض فیضیه گرفته تا سیاهچال های ساواک وامروز هم این خط شکنی ادامه دارد.

حال به نظر شما آمریکا از نیروگاه هسته ای فم می ترسد یا از ایدئولوژی قم؟من از یک چیز کاملا مطمئنم وآن اینکه اگر روزی آمریکا واقعا از بمب اتمی بر ضد ایران استفاده کرد آن را بر سر قم خواهد ریخت نه تهران!در این شک نکنید. 

تاسیسات غنی سازی فردو قممباحثه طلبه ها در مدرسه فیضیه




برچسب ها : قم برچسب ها : سیاسی