چند حاشیه از شهر مدینه

اولا یکی از صحنه های عجیب شهر مدینه وهمین طور مکه دیش های کو چک وبزرگی است که بر سر خانه ها نصب شده است .صحنه های خنده داری است .باور کنید با یه حساب سر انگشتی می شود فهمید که تعداد دیش ها چند برابر تعداد خانه هاست.شاید بگویید در بعضی شهرهای بزرگ ایران هم همین صحنه کم وزیاد به وجود آمده است اما تنوع دیش ها در عربستان برو برگرد ندارد .گاه کوچک اندازه یه قابلمه وگاه بزرگ اندازه یه کامیون.در یکی از خیابانها خانه ای چهل متری را دیدم که دیشش از خود خانه بزرگ تر بود!انگار خود وهابی ها فهمیده اند که امامزاده شان شفا ندارد وبه جای دیگر دخیل بسته اند .

دوما به شما قول می دهم هر وقت اسرائیل معاهده ان پی تی را امضا کرد عربستان هم قدر آثار تاریخی اش را خواهد دانست.بنده خداها حق دارند .از قدیم هم گفته اند که مرد میراثی چه داند قدر مال.مفت ومجانی به دستشان رسیده وبا دست خودشان هویت تاریخی یک میلیارد ونیم مسلمان رادود می کنند .در باره تبار شناسی وهابیت قبلا نوشته ام .این جماعت دشمن زاپاسند .یعنی هروقت کاری از دست غده سرطانی وشیطان بزرگ وروباه مکار واین قماش دولت ها برنیاید وهابیت سریع آستینش را بالا می زند وآنچنان سنگی در چاه می اندازد که هزاران عاقل هم نمی توانند درش بیاورند .

در مدینه تا حلقوم کوه احد را ساختمان ساخته اند .خود مسجد النبی هم حال وروز خوبی ندارد ودر محاصره خفه کنند ه ساختمان هاست.مکه که وضعش بدتر است .حال خودتان تصور کنید وقتی به شما بگویند می خواهیم شما را به موزه مکه ببریم چه تراژدی طنزی واقع می شود .چند تا سنگ از این ور وآن ور جزیره العرب سرهم کرده اند به اسم موزه!

بیجاره اگر مسجد آدینه بسازد        تا سقف فرو ریزد ویا قبله کج آِید!!!!!!

3-مدینه ترجمه دنیایی از قیامت است .همچون مکه از تمام کشورها وتبارها می توانی بیابی .کلکسیونی است از ریش ها .قرمز ،خاکستری ،مشکی خلاصه هر چه می خواهد چانه تیغ زده ات بگو!البته اکثر زائرین از قاره آسیا هستند وبه خصوص از خاور میانه.حجاب ها در اینجا حداقل در ظاهر خوب است .در میان طائفه نسوان اگر کسی یه جورائی بود ! شک نکنید ازهم وطنان آریائی شماست.از همانها که می خواهند مکتب اسلام ایرانی را جهانی کنند! مدل ماشین ها در خیابان های این شهر گاه پائین است وگاه بالا.اما همه آنها در آمریکائی بودن مشترکند.اجناس بازاها هم اکثرا چینی است .دراین عصر ریزتراشه ها ،مصنوعات چشم بادامی ها چشم پرکن تمام بازارها شده است.

4-ورود غیر مسلمانها به مدینه ممنوع است.این شهر سه تا کمربندی حلقوی دارد که غیر مسلمانها از کمربندی سوم یعنی ابتدای شهر نمی توانند وارد شهر شوند.جای شکرش باقی است  و الا .......




برچسب ها : سفرنامه عمره